پرش به محتوا

استاندار البرز از تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه خبر داد

استاندار البرز از تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه خبر داد/ طبق مصوبه هیات دولت بمنظور مدیریت مصرف برق، پنجشنبه ها تا پایان مرداد ماه تعطیل است/ استاندار البرز از اختیارات خود در خصوص مدیریت مصرف برق استفاده کرد

استاندار البرز با توجه به مصوبه امروز هیئت وزیران گفت: بر اساس مصوبه امروز هیات دولت که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، مقرر شد که بمنظور صرفه جویی در مصرف برق، دستگاه های اجرایی دولت تا پایان مرداد ماه سال جاری در روزهای پنجشنبه تعطیل باشند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و‌ امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی با بیان این مطلب افزود: این‌ مصوبه مهم با توجه به کمبود برق و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از جمله بخش خانگی مصوب کرد که ادارات و سازمان‌های دولتی در تهران و سراسر کشور تا پایان مرداد ماه در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود.
وی افزود: بر این اساس به استانداران سراسر کشور تفویض اختیار شده که در خصوص ساعات کاری در سایر روزهای هفته نیز با توجه به شرایط هر استان تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبه امروز دولت بخشنامه اعلام کاهش ساعات اداری در روز پنجشنبه مورخ ۱۷ تیرماه ابطال و بدین وسیله تعطیل اعلام می شود.
استاندار البرز از شهروندان درخواست کرد با توجه به شرایط کنونی استان و افزایش دما همکاری لازم را در خصوص مصرف بهینه برق مدنظر قرار دهند.
شهبازی گفت: بر این اساس تمامی ادارات و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و بانک ها در تمامی شهرستان های هفتگانه البرز تا پایان مردادماه در روزهای پنجشنبه تعطیل هستند.
وی تاکید کرد این مصوبه از فردا پنجشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۰ قابل اجرا است و همچنین با توجه به شرایط و اقتضائات استان طی جلسات آتی هر گونه تدبیر و تصمیم جدیدی که اتخاذ شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

WhatsApp
Twitter
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *